Maatwerk webdesign
SERVICE LEVEL AGREEMENT
Snel een professionele ICT’er ter plaatse!
SNEL UW ICT PROBLEMEN OPGELOST
Als uw werknemers hun werk niet kunnen doen kost dit vaak veel geld!
SAMENWERKING
Wij werken graag met u samen en met een SLA staan wij voor de garanties die we geven.
VOORWAARDEN SLA
Om u de juiste Service te kunnen verlenen hebben wij een beperkt aantal contract voor SLA. Zo voorkomen wij dat we te veel klanten hebben om te kunnen helpen binnen de gestelde tijd.
SERVICE LEVEL AGREEMENT VOORWAARDEN
Wij verwachten dat u ons voor een minimum aantal uur per week inhuurt, voordat wij u SLA kunnen garanderen. Op deze manier zijn wij goed bekend met uw bedrijf en kunnen we zo snel mogelijk de problemen oplossen.
Gaat er iets kapot, of moet er iets uitgebreid worden? Dan zal er hardware aangeschaft moeten worden. Omdat hardware in de ICT snel verouderd hebben wij slechts een zeer beperkte voorraad. Bij dringende situaties zijn wij natuurlijk bereid om naar een leverancier te rijden om de hardware op te halen om uw bedrijf zo snel mogelijk weer operationeel te hebben.
Als het probleem bij een partij ligt waar wij geen invloed op hebben (zoals uw internet provider) kunnen wij contact met hen opnemen, maar het verhelpen van het probleem ligt dan buiten onze mogelijkheden. Wél kunnen we alternatieve oplossingen bieden en backup oplossingen bieden voor de toekomst.
We bieden ook de mogelijkheid om een SLA af te sluiten voor onze website en webshop klanten. De mogelijkheden bespreken we met u als u een site of shop bij ons afsluit. Voor vrijblijvend vragen kan u altijd contact met ons opnemen.
VRIJBLIJVENDE OFFERTE
Wilt u meer weten over onze SLA? Neem dan gerust contact met ons op.
We leren graag uw bedrijf kennen om u zo goed mogelijk te kunnen bijstaan.
Voor onze ICT dienstverlening rekenen wij €59,50 per uur, exclusief BTW en voorrijkosten.
Heeft u een IT'er nodig voor een project of terugkerende dag(en) in de week?
Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.